Jako Autoryzowany Partner Asseco Poland S.A., prowadzimy dystrybucję oprogramowania Asseco Poland S.A. oraz świadczymy usługi w zakresie:
instalacja oprogramowania
wdrożenie programu mMedica
serwis oprogramowania mMedica
szkolenia administratorów
szkolenia użytkowników końcowych
nadzór nad działającymi aplikacjami
pomoc zdalna w obsłudze programu mMedica i rozliczeń z NFZ
mMedica to rozwiązanie, które zaspokoi potrzeby zarówno tych, dla których głównym zadaniem, jakie ma realizować program, są rozliczenia z NFZ, jak i tych, którzy na pierwszym miejscu stawiają przyspieszenie i wspomaganie obsługi pacjenta oraz tworzenie dokumentacji medycznej.
mMedica to program stworzony przez specjalistów w swojej branży. Funkcje obsługi rozliczeń z NFZ projektowali i tworzyli specjaliści od rozliczeń i statystycy. Projektowanie części związanej z obsługą medyczną powierzyliśmy lekarzom. Pracownicy służby zdrowia uczestniczyli również w projektowaniu i weryfikacji interfejsu. Natomiast współpracą z bazą danych i techniczną stroną projektu zajęli się informatycy
Podstawowe cechy programu:
zapewnia pełne rozliczanie z NFZ w nowym formacie
posiada bogaty pakiet narzędzi wspomagających i przyśpieszających obsługę pacjenta
obsługuje pełną komunikację z NFZ - automatyczne przesyłanie i odbieranie danych, import słowników udostępnianych przez NFZ, obsługa korekt zarówno za rok bieżący, jak i poprzedni.
pozwala na rozbudowę programu przy zachowaniu zarówno zgromadzonych danych, jak i pieniędzy wydanych na zakup poprzednich wersji - rozbudowa w formie rozszerzeń, a nie zakupu nowych programów
gwarantuje płynne przejście z Pakietu Świadczeniodawcy - przeniesienie danych, zarówno z roku bieżącego jak i poprzedniego.
nie narzuca zmiany sposobu pracy przy jednoczesnym otwarciu nowych możliwości
dostosowuje się do potrzeb - możliwość wyboru odpowiedniej wersji aplikacji
zapewnia bezpieczeństwo zgromadzonych danych - tworzenie kopii zapasowych oraz możliwość odtwarzania bazy na podstawie danych zgromadzonych w NFZ
pozwala zachować ciągłość rozliczeń - kontrola limitów, poprawne sprawozdania zbiorcze z uwzględnieniem wszystkich pozycji od początku obowiązywania umowy
obsługuje funkcje związane z systemem RUM (centralny słownik personelu, karty elektroniczne, kupony)
zabezpiecza przed przesłaniem raportu za ten sam okres z Pakietu Świadczeniodawcy i mMedici