Jako Autoryzowany Partner Asseco Poland S.A., prowadzimy dystrybucję oprogramowania Asseco Poland S.A. oraz świadczymy usługi w zakresie: mMedica to rozwiązanie, które zaspokoi potrzeby zarówno tych, dla których głównym zadaniem, jakie ma realizować program, są rozliczenia z NFZ, jak i tych, którzy na pierwszym miejscu stawiają przyspieszenie i wspomaganie obsługi pacjenta oraz tworzenie dokumentacji medycznej.
mMedica to program stworzony przez specjalistów w swojej branży. Funkcje obsługi rozliczeń z NFZ projektowali i tworzyli specjaliści od rozliczeń i statystycy. Projektowanie części związanej z obsługą medyczną powierzyliśmy lekarzom. Pracownicy służby zdrowia uczestniczyli również w projektowaniu i weryfikacji interfejsu. Natomiast współpracą z bazą danych i techniczną stroną projektu zajęli się informatycy.

Podstawowe cechy
  1. mMedica zapewnia pełne rozliczanie z NFZ w nowym formacie
  2. mMedica to bogaty pakiet narzędzi wspomagających i przyśpieszających obsługę pacjenta
  3. mMedica obsługuje pełną komunikację z NFZ - automatyczne przesyłanie i odbieranie danych, import słowników udostępnianych przez NFZ, obsługa korekt zarówno za rok bieżący, jak i poprzedni.
  4. mMedica pozwala na rozbudowę programu przy zachowaniu zarówno zgromadzonych danych, jak i pieniędzy wydanych na zakup poprzednich wersji - rozbudowa w formie rozszerzeń, a nie zakupu nowych programów
  5. mMedica gwarantuje płynne przejście z Pakietu Świadczeniodawcy - przeniesienie danych, zarówno z roku bieżącego jak i poprzedniego.
  6. mMedica nie narzuca zmiany sposobu pracy przy jednoczesnym otwarciu nowych możliwości
  7. mMedica dostosowuje się do potrzeb - możliwość wyboru odpowiedniej wersji aplikacji
  8. mMedica zapewnia bezpieczeństwo zgromadzonych danych - tworzenie kopii zapasowych oraz możliwość odtwarzania bazy na podstawie danych zgromadzonych w NFZ
  9. mMedica pozwala zachować ciągłość rozliczeń - kontrola limitów, poprawne sprawozdania zbiorcze z uwzględnieniem wszystkich pozycji od początku obowiązywania umowy
  10. mMedica obsługuje funkcje związane z systemem RUM (centralny słownik personelu, karty elektroniczne, kupony)
  11. mMedica zabezpiecza przed przesłaniem raportu za ten sam okres z Pakietu Świadczeniodawcy i mMedici
mMedica korzysta z wydajnej i bezpłatnej bazy danych pozwalającej na pracę w dużych instalacjach sieciowych - nawet najprostsza wersja programu może pracować w sieci obsługującej wiele stanowisk.